EfterTioTusen Hissar Och Dissar!




1. Bloglovin'
Jag läser nog 20+ bloggar via bloglovin'. Skulle vara grymt jobbigt utan bloglovin'. Tänk typ alla bloggar i favoriter och sedan klicka in på alla för att se om dom har skrivit. Bloglovin' är mycket enklare! Därför för det hamna på hissar listan nu aven fast bloglovin' har funnits med ett tag redan!


2. Hösten!
Alla orange,gula och röda löv som faller av träden. Varma snygga stickade kläder. Te i massor!, kanske framför tv vid något av alla program/serier som startar igen efter sommar uppehåll.
       




1. Örontöjningar!
Jag tycker inte alls det är snyggt, snarare äckligt!
    
                                 Utan töjsmycket, euw!


2. Blondiner med utväxt!

VA!? Har jag utxäxt? . Men nej jag är huh äkta blondin? DAH!

Typ?, Färga ut växte lite oftare!


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

hehe hålller med din lista :D

Ha en fortsatt bra kväll ;-)

2009-08-24 @ 19:54:20
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har rätt.

de e mysit me höst, sköna ylletröjor och te..

pröva twinnings äpple/kanel/russin-te, de e jättegott:)

äcklit m öronen, å fejkade blondiner såklart

ha de bra!

2009-08-24 @ 20:12:26
Postat av: Anonym

bara så att du vet så är det mode med utväxt och inte att se ut som en sönderblekt fjortis, men antagligen har du inte någon koll på sånt.

2009-08-25 @ 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0